O excursie pierdută, în schimbul descoperirii unei firme faine de transport. Felicitări, Transpolosam.

După incidentul avut de Petrică, am decis să merg și eu, tot cu aceeași firmă, în periplul meu prin plaiurile moldovei.

Am sunat astăzi să-mi fac rezervarea la Transpolosam, pentru plecarea în Moldova.

După toate detaliile necesare legate de călătorie, precum nume,locuri,etc, menționez și prezența unui câine ghid,și surprinzător,mi se răspunde că îi va fi rezervat un loc și câinelui meu.

Schimbare de planuri

Phantom a făcut o laringită destul de serioasă, așadar, am amânat plecarea, pe nu se știe când.

Având în vedere că această problemă a început de sâmbătă, speram că până pe joi, își va reveni. Dar, se pare că are nevoie de mai mult timp pentru refacere.

Transpolosam, o firmă de transport care își respectă clienții

Așa cum scriam mai sus, mi-am rezervat locurile la Transpolosam. Dar, pentru că știam de aseară că nu voi mai circula cu ei, am hotărât să-i sun și să le spun acest lucru. Aveau telefonul închis. Dar, de dimineață, pe la 7 și puțin, sună telefonul.

Surpriză! Cine să fie? Cei de la Transpolosam, m-au sunat să îmi reamintească că am rezervare la ei, și să mă întrebe dacă toate sunt bune, și dacă mai circul cu ei.

Doar lucruri bune

Concluzia ar fi că, Angajații s-au schimbat în bine, fiind informați despre accesul câinilor ghid, dar mai departe de atât,au chiestiunea asta faină cu apelarea telefonică, care face toți banii. În ziua de azi, majoritatea firmelor de transport,nu iau în seamă astfel de detalii, atât de importante pentru clienți. Prin modalitatea aceasta, pot și ei să știe că e posibil să întârzie autocarul, sau alte informațiicare îl pot scuti de timp pierdut inutil.

Felicitări, Transpolosam!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *